EttVanligtLiv

Alla inlägg under juli 2012

Av EVL - 7 juli 2012 21:35

Igår och flera gånger idag har jag kännt en molande mensvärk långt ner i magen. Som precis innan mensvärken drar igång på riktigt eller precis när den klingar av. Under ett litet tag igår trodde jag nästan att det var på gång men somnade och vaknade imorse och kände mig precis som vanligt... förutom att jag har varit väldigt dålig i magen de senaste dagarna.


Nu alldeles nyss när jag gick på toaletten såg jag att slemproppen gått! Spännande!! och skrämmande :S.

Det är alltså inte långt kvar till förlossningen sätter igång. Mellan 1 till 7 dagar. Nu blev jag alldeles knäsvag.


  

Vecka 40 (39+3)

Av EVL - 2 juli 2012 12:26

Har varit och klippt håret idag. Lika bra att passa på nu eftersom det kommer att finnas begränsat med fritid över i framtiden :) Fick höra att all halsbränna antagligen betyder att bäbisen har mycket hår. Tydligen har det med ph-värdet på bäbisens hår att göra.


Det skulle inte förvåna mig om bäbisen kommer ut med mycket hår... om man tänker på hur pappan ser ut ;)

 


  

Vecka 39 (38+4)


Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Skapa flashcards