EttVanligtLiv

Alla inlägg den 15 augusti 2012

Av EVL - 15 augusti 2012 11:54

A-V har hittat sitt favoritbröst, det vänstra. När hon ligger vid det högra suger hon inte alls lika bra och hon t.om tittar väntande och argt mot det vänstra som om hon hellre ville vara där :) Detta resulterade i att jag i Lördags vaknade och satte på mig bh:n och upptäckte att det högra bröstet var mycket mindre än det vänstra! Det såg verkligen sjukt ut. Det vänstra var hårt och stort medans det högra var mycket mindre och mjukare.


A-V fyllde en månad samma dag och dagen till ära rullade hon runt från mage till rygg för första gången. Jag och E stod precis bredvid henne men vi båda missade det eftersom jag stod och visade upp mina cirkusbröst för honom. "Titta! det ser ju helt sjukt ut... vad ska jag göra?!" sa jag till E och flashade brösten. Medans han skrattade och jag stod med tröjjan över huvudet rullade hon alltså runt och vi missade det!


Nu efter intensivamning av det högra bröstet har det återfött sin storlek men det tog mycket jobb. När hon gett upp det högra och fått det vänstra har jag fått handmjölka lite extra från det lilla bröstet för att få ut så mycket som möjligt. Man känner sig inte så fräsch när man råkar spruta bröstmjölk i ögat på sig själv hela tiden.


Glammigt liv som mamma! :). Undrar hur brösten kommer att se ut om några månader...

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Skapa flashcards