EttVanligtLiv

Alla inlägg den 3 september 2012

Av EVL - 3 september 2012 13:29

A-V växer på och nu känns hon riktigt tung, fastän vågen visar endast på 4100 gram än så länge :) Magmusklerna som jag trodde helt försvunnit visade sig faktiskt finnas kvar och nu när jag sätter fingret mitt på magen och spänner så verkar de har gått ihop sig helt. Förr kunde jag känna hur musklerna slöt sig om fingret.


Kroppen börjar kännas som innan graviditeten och med det så kom magontet tillbaka. Det började med små stickningar i äggstockarna någon gång om dagen och nu så har jag ilningar och hugg i livmodern, precis som innan. Det känns ungefär som ägglossningssmärtor. Fick aldrig någon förklaring på varför det gör ont men antar att det hänger ihop med min pco. Imorgon är det jag som ringer och bokar tid för efterkontroll. Har fortfarande inte vågat titta efter hur det ser ut där nere men stygnen är iallafall borta och jag har kunnat unna mig ett snabbt bad några ggr.

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards