EttVanligtLiv

Alla inlägg den 5 september 2012

Av EVL - 5 september 2012 22:30

Det är verkligen hög tid att ta kort till tidningen nu. Dessutom vill vi ha något fint kort att skicka ut som tackkort till alla fina som uppvaktat A-V sen hon föddes. Detta kom vi på imorse och ringde och försökte boka fotograf. Idag var den enda dagen som passade alla så E´s envisa förkylning till trots så kom min fina svåger med familj på besök för att fota lite. Vi hade badat och matat A-V precis innan så att hon skulle vara så glad och ren som möjligt men självklart lyckades hon smygkissa när hon låg på skötbordet och de valda kläderna blev helt dyngsura. När vi väl fått på henne en mysig höstdress, snytit E 50 ggr samt drogat med hostmedicin och tagit på oss kläder utan spyfläckar hade det börjat skymma och lillan var trött :)


Vi gick ut på altanen för att ta vara på det sista solljuset. Eftersom A-V är väldigt stark i nacken ville vi ha en bild på alla tre framifrån och lutade henne därför över en fäll som lagts på räcket. Tyvärr fick hon genast syn på parabolantennen och den var verkligen toppenintressant för hon vägrade slita blicken från den. Vi får se om några av bilderna blev ok iallafall :)


E tog några snabba (och oskarpa) bilder av mig och A-V efter att främmandet hade åkt hem. Bäst att passa på när jag för en gångs skull hade sminkat mig. Det händer verkligen inte ofta.



         

 


  


Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards