EttVanligtLiv

Alla inlägg den 22 september 2012

Av EVL - 22 september 2012 19:05

Det har alltid varit något jag längtat efter, att äntligen få vara med i tidningen med vårt nyfödda barn. Länge trodde jag att det aldrig skulle hända. En dag på jobbet fick jag se en annons där mamman hade samma förnamn som jag. När jag tittade snabbt kunde jag nästan fantisera om att det var våra namn och vårt barn som var på bilden. Jag sparade sidan som pdf och hade den på skrivbordet så att jag kunde öppna den och drömma lite då och då.


Idag är vi äntligen med i tidningen, jag och E och vårt nyfödda barn. Hon fyller 10 veckor idag men det är fortfarande svårt att helt förstå att det inte är bara en fantasi.


       


Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards