EttVanligtLiv

Alla inlägg den 3 januari 2013

Av EVL - 3 januari 2013 22:42

Jag hade nästan vänjt mig vid chocken att min lilla bäbis hade fått sin första tand när min lillasyster glatt utropade att det fanns en till precis bredvid! Nu har hon alltså två st smågryn intill varandra i underkäken. Man ser dom inte så ofta pga allt dreggel, tungan samt hennes två fingrar som alltid sticks in i mungipan men jag känner dom när hon ammar. Än har hon inte blrjat bita ihop men det är nog bara en tidsfråga. Lite spänning i tillvaron :)

Det har gått så himla fort allting! Nyss kunde hon inte hålle upp nacken själv under längre perioder och nu har hon två tänder och kan dricka ur nappflaska själv. På dagarna får hon gröt och hon älskar att äta. Jag börjar jobba 40% i februari och ska lämna över till E. Vad hände med mammaledigheten?!

Jag vet inte vad jag ska fylla den sista månaden med. Om jag ska stressa igenom allt det där jag planerade att göra under ledigheten eller om jag bara ska plantera rumpan på golvet bland alla hennes leksaker och leka och mysa allt jag kan... Det blir nog det sista.

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards