EttVanligtLiv

Alla inlägg den 23 januari 2013

Av EVL - 23 januari 2013 15:19

Det blev ingen bra dag idag heller. A-V blev utskriven från barnkliniken då värdena såg mycket bättre ut och vi firade med att fika hos gammelmormor. Hon försvann helt plötsligt in på toaletten och när hon kom ut segnade gammelmormor ihop och jag var tvungen att ringa efter ambulans. Hon verkade ganska pigg när de körde henne till sjukhuset så vi hoppas på det bästa. Det har länge varit en av mina största farhågor att något ska hända när det bara är jag där men samtidigt var det ju tur för hon hade aldrig kunnat ta sig till telefonen själv.

A-V skrek och skrek inatt utan anledning. Efter hundrade försöket att amma henne somnade hon om. Jag tog tempen och nu hade hon väldigt lågt stället för högt, 36.3 inatt och 35.8 idag på sjukhuset. När jag pussar hennes lilla panna känns hon kall mot läpparna. Läkaren sa att det inte var något att oroa sig för så hag litar på det. Nu ska jag åka och hämta A-Vs mediciner och sen kanske jag kan sova ett tag. Har nog bara blivit ca 2 timmar totalt per natt.

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards