EttVanligtLiv

Alla inlägg den 20 februari 2013

Av EVL - 20 februari 2013 17:22

Både jag och A-V är sjuka. Jag är nästan mansförkyld, ni vet sådär så att man tror att man är dödssjuk. Vilken himla tur att E är frisk (än så länge) så att han kan ta hand om lillan. Imorgon ska han till jobbet och jag får väl droga mig med Ipren eller något för att orka.


Nu när hon är sjuk har vi märkt att hon luktar jätteäckligt! Det är snoret som verkligen stinker. Inatt när jag låg åt hennes håll började jag till och med må lite illa, så äckligt luktar det. Tydligen är bajsblöjorna också rekordhemska för alla gånger E fått byta på henne idag så har jag hört "urk, åh fyyyy f*n!", "men hur är det möjligt?" och en massa kväljningar. Kanske tur att lukt och smaksinnet är borta för mig när det är min tur att ta hand om henne imorgon ;)!

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards