EttVanligtLiv

Alla inlägg den 1 mars 2013

Av EVL - 1 mars 2013 11:09

Det är mycket som ska hinnas med nu när familjen tillfrisknat. E´s födelsedagskalas fick vi skjuta på i snorinfernot och det ska hållas till helgen istället. Det vankas också 30-årsfest för en nära vän och jag har två tavlor som måste bli färdiga ni i Mars. Samtidigt smider jag och svågern planer på att starta eget och det är mycket med det som ska planeras. Mycket att göra alltså men bara roliga saker.


A-V har fortfarande inte blivit av med hostan men det är mest bara på kvällen som den gör sig påmind. Hon växer så det knakar och ibland kan jag få en liten chock när jag tittar på henne. Hon har blivit så stor! Det är något med hennes blick, hennes närvaro som förändrats. Hon ser ofta lite lurig ut som om hon ska hitta på något rackartyg. Alla säger hela tiden att hon är så lugn och snäll men jag tror nog att det lurar ett litet yrväder där inne :).



Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Skapa flashcards