EttVanligtLiv

Alla inlägg den 12 mars 2013

Av EVL - 12 mars 2013 11:23

A-V är fortfarande lite förkyld och blir ofta täppt i näsan på natten fastän vi pallar upp henne så mycket vi bara kan. Igår när jag och E skulle lägga oss vaknade hon till och var sedan helt otröstlig. Näsan var alldeles igentäppt och trots våra försök med både nässpray och sugen (som bara gjorde henne ännu argare) så kunde hon inte andas riktigt. Efter ett tag la jag över henne i vår säng på min kudde. Hon ville som vanligt ha nappen i munnen men då kunde hon ju inte få luft så istället hade hon nappen i handen så att hon kunde suga lite och sen ta ut den för att andas osv. Detta medförde såklart att hon inte kunde sova och istället låg hon och pratade högt med mig och E.


Det gjorde inte så mycket att klockan tickade på och att jag skulle upp klockan 6, för hör här vad himla gullig hon var!




 





Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards