EttVanligtLiv

Alla inlägg den 17 april 2013

Av EVL - 17 april 2013 09:13

Har fått ett nytt rum på jobbet. Äntligen har jag ett bord som går att höja och sänka! något som saknades under graviditeten när det gjorde så ont att sitta ner. Det kändes konstigt att packa ihop allting i det gamla rummet eftersom det är fullt av minnen, både bra och dåliga. Där har jag legat på golvet och haft mensvärk. Jag har stängt dörren och gråtit många ggr och ringt privata samtal till både gynekologer, IVF-klinker och mödravården. Vid skrivbordet har jag tagit menopur och sprayat inför försöket som gav oss A-V. Vid datorn har jag googlat på precis allt som har med barnlöshet och graviditeter att göra.


Nu sitter jag vid ett annat bord och på en anna stol. Det känns fortfarande overkligt att jag är mamma men kanske är det lite lättare att ta in nu när jag "börjar" om.


Nu har vi börjat utforma en blogg till företaget. Den är fortfarande a work in progress men kanske kommer det en sneak peak framöver. Nu ska jag dricka äckligt automatkaffe och gå på möte...


Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards