EttVanligtLiv

Alla inlägg den 11 maj 2013

Av EVL - 11 maj 2013 12:26

Har haft alldeles för lite tid att blogga denna veckan. Anledningen är en massa roliga projekt och såklart det bästa projektet som försöker lära sig gå och som kräver ständig uppmärksamhet hela tiden :)


Det är dags att gå ut med Pennan och Kameran, en hobbyverksamhet som jag startat tillsammans med min systers man. Båda älskar att fota och jag ängnar mig åt grafisk design och måleri när/om det finns tid. Tillsammans har vi tagit några få men å så roliga fotojobb och vi börjar få en bra protfolio. Här kommer sidan för er som är intresserade!

Vi har precis avslutat ett fotojobb ute bland underbara vitsippor och i Juni väntar ett bröllop.


Nästa vecka ska jag och A-V på mycket efterlängtad träff med längtansmammor och längtansbarn. De skapades ungefär samtidigt, nästan alla i Falun och vi har följt varandra från längtan fram till bäbis.

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards