EttVanligtLiv

Alla inlägg den 18 augusti 2013

Av EVL - 18 augusti 2013 17:50

Så fort jag gick tillbaka till jobbet blev jag förkyld. Anledningen är en ac med utblås precis ovanför huvudet på mig där jag sitter och jobbar + element som de vägrar att slå på. Nu har jag smittat E också så han har blivit helt däckad och är sådär farligt mansdöende ni vet ;).

A-V verkar ha ett bra immunförsvar för hon är bara lite snorig. Hela lördagen hade vi dåligt samvete för att vi inte orkade gå ut till lekplatsen med henne så idag har hon fått vara med mormor och plastmorfar i sommarstugan. Jag och E släpade oss till Ikea för att titta på kök men orkade bara en liten stund och gick ganska snart till korvkiosken istället.

Nu är hon på väg hem, äntligen.

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards