EttVanligtLiv

Alla inlägg den 26 september 2013

Av EVL - 26 september 2013 15:58

Idag gick vi ut starkt efter en härlig sovmorgon till 10. Vi åt stor frukost tillsammans och efteråt tittade hon på när jag skurade köksgolvet och städade undan. Hon la en jättebajs som vi tillbringade ytterligare 30 minuter åt att åtgärda och sen fick hon bada. Efter det fick även matstolen bada. Jag plockade ihop fyra kassar med tvätt och lagade en gryta med lax, grönsaker och pasta som vi satte i oss. Sen skurade jag golvet igen. Två koppar kaffe och en sovande bäbis senare blir det nog inte så mycket mer idag.


Jag hade planer på att gå ut på prommenad men pga den jädra UVIn som fortfarande sitter i och numera också svampinfektion så sitter jag helst still resten av kvällen. Jag sökte för UVIn i tisdags men fick inget för den och urinprovet skickade de på odling och skulle få svar idag, men självklart har de utbildningsdag denna torsdag så jag får snällt vänta till på fredag. Kommer ju att behöva en pencillin tillslut även om det känns marginellt bättre idag. Har nog aldrig varit med om någon urinvägsinfektion som bara gått över av sig självt.



A-V 14 månader!

Ropar ofta "mamma!" gärna så högt hon kan. Svarar jag "ja?" säger hon "mamma!" 
Pratar hela tiden och vill berätta saker. Har ett eget litet språk som är så otrolA

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards