EttVanligtLiv

Alla inlägg den 1 december 2013

Av EVL - 1 december 2013 20:50

Imorgon är det dags! och jag är nervös som tusan. Det är en väldigt märklig tanke att vi kommer att sitta i väntrummet igen imorgon. Som om tiden stått stilla när vi egentligen varit med om de snabbaste 2 åren i vårt liv.

Sent på kvällen kom jag på att jag nog borde ha binda ist för ob. Vem vill stå och dra ut en sådan innan man hoppar upp i stolen liksom? Jag och E tog därför en tripp till affären och passade på att tanka upp bilen så att vi slipper tänka på det när det är dags att åka. Mamma kommer hit kl 7.30 och den officiella historien är att E inventerar och jag är inkallad på möte med jobbet.

Jag funderar mycket på vilka mediciner jag kommer att få. Många skriver om femanest som är rent östrogen och det verkar som om många får det trots ingen egen ägglossning. För min del, om jag får välja, skulle jag vilja ha puregonsprutor eller i värsta fall pergotime. Jag litar inte alls på min kropp och det känns faktiskt bäst att vara fullproppad med hormoner är att vara utan.

Imorgon vet vi!

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Skapa flashcards