EttVanligtLiv

Alla inlägg den 6 december 2013

Av EVL - 6 december 2013 15:32

Precis som jag förstod blir längtan större och större ju närmre vi kommer och nu när vi bara går och väntar på att TF ska ringa upp känns det som om tiden går bakåt istället för frammåt! De måste väl ringa i nästa vecka?!

Jag ångrar mig lite att jag inte sa att jag hellst föredrar sprutorna framför bara östrogen, kanske hade det kunnat påverka Faluns beslut... Det hade känts mycket bättre men som vanligt så glömmer man hälften av det man ville säga när man väl är inne på TFs kontor.


Jag hoppas så att vi kan bli gravida igen. Det var nog förstå gången som jag var helt nöjd med mig själv, när jag väntade A-V. Då var jag inte misslyckad längre och jag var mitt uppe i det jag alltid längtat så efter.



Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards