EttVanligtLiv

Alla inlägg den 20 december 2013

Av EVL - 20 december 2013 22:35

Igår fick vi hem papper från förskolan med information om tider och hur de jobbar. Shit vad jobbigt. Jag kunde/ville/orkade inte läsa men gjorde det ändå. Det blev genast lite tyngre att andas. Jag vill inte lämna bort henne.

Samma kväll planerade vi den sista föräldraledigheten på försäkringskassans hemsida. Också tungt. Blä.



Av EVL - 20 december 2013 22:10

Ja vi knaprar på med våra Flagyl. Precis som förra gången irriterar de magen. Jag går omkring med en mage som låter hela tiden och E har, ska vi säga "oberäknelig" mage. Stackarn har fått ställa klockan på 6 för att ta en tablett så att han kan hinna med sina magkramper på morgonen innan jobbet. Tacksamt nog är det bara tre dagar kvar nu och inatt kommer jag att börja med vagitorierna.


Mitt försök till att dricka mindre kaffe går sådär. Jag har sån fruktansvärd huvudvärk på dagarna att jag drömmer om att injicera koffein rakt in i pannan ibland. Te ersätter ju inte kaffe alls, inte alls.


Nu är det bara 11 dagar kvar till Proverastart iaf!! Snartså.

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards