EttVanligtLiv

Alla inlägg den 15 februari 2014

Av EVL - 15 februari 2014 12:59

Bröstvårtorna är nästintill helt oömma nu, trots att jag panikartat känner efter hela tiden i hopp om att de ska göra ont. Känner inte längre lika stark mensvärk av Lutinus. Ibland kommer vågor av mensvärk, ibland drar det i sidorna på magen. Några ggr under dagen kan jag hoppa till för att det gör ont av att spänna magen, men för det mesta känns den bara som innan mens. Kan inte låta bli att tänka att brösten ska kännas likadant vid en graviditet som det gjorde förra gången, och det gör de verkligen inte.


Otroligt svårt att känna mig hoppfull just nu och humöret är sämst. Detta resulterade i ett mindre bråk mellan mig och E imorse. Förutom att jag oroar mig för att det gått åt pipsvängen (läs helvete) så oroar jag mig också för hur vi ska ha råd med fler försök. Jag försökte prata med honom om det imorse men han blev bara arg och anklagade mig för att påverka detta försök genom att vara så negativ. Självklart blev jag jätteledsen och stormade ut därifrån. Grät hysteriskt under täcket ett tag och sen var jag tvungen att börja städa för vi kom på att svärföräldrarna skulle komma. Såg ut som ett vrak när de kom in i köket så jag fick skämmas för mina skitiga kläder och rödgråtna ögon.


Vi har fortfarande inte hunnit prata mer om det som hände och faktiskt så orkar jag inte heller. Han kan aldrig förstå hur jag har det under de här dagarna och hur ont det gör att han anklagar mig för att påverka saker och ting negativt när det redan är mitt fel att vi har svårt att få barn.


RD 5. Varför fäster inte en perfekt blastocyst på en tjock slemhinna?!?!


Symptom

Mensvärk som kommer och går
Magen känns liksom vätskefylld som innan mens
Ibland hugger det till i sidorna när jag drar efter andan.
Inga ömma bröst längre
Otroligt dåligt humör, ledsen och uppgiven
Magen känns uppblåst på kvällen

Fryser hela tiden

 

FET  [x]
RD1  [x]

RD2  [x]

RD3  [x]

RD4  [x]

RD5  [x]

RD6  []

RD7  []

RD8  []

RD9  []

RD10 []

RD11 []

RD12 []

RD13 []

Testdag []

Positivt test []

Lyckat UL []

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards