EttVanligtLiv

Alla inlägg den 3 mars 2014

Av EVL - 3 mars 2014 22:34

Wow, blev en händelserik dag. Åkte till TF för koll och till bådas förvåning visade vulet på ägglossningsdags...på cd 9!!! Jag skulle hålla koll med stickor och självklart fick jag en glad gubbe ikväll fastän vi ville att det skulle dröja någon dag. Paniksamtal till Falun och en förvirrad sköterska och där fanns inte ens något registrerat att vi börjat om... Hon i sin tur panikringde Staffan som satt mitt i en hockeymatch. Tillslut kom vi överens om att ovitrellen tas imorgon. Ägglossning på dag 9 och äl-spruta på cd10... Känns väldigt tidigt.

Berättar mer om dagen imorgon. Nu måste jag baka paj och koka kola.

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards