EttVanligtLiv

Alla inlägg den 5 mars 2014

Av EVL - 5 mars 2014 08:23

Vi hade kalas för E igår och jag sprang omkring och gjorde tusen saker samtidigt som man alltid gör. Att det ska vara så hektiskt fastän man planerar innan, speciellt när svärföräldrarna ska komma! Kl 17.20 satte jag Ovitrellesprutan i magen samtidigt som pajen skulle ut och A-V stod vid mina ben och bara skrek. Ingen tid till reflektion eller eventuell bild, bara in, spruta, lägga undan.


Det är en ägglossning delux jag har denna gång. Kramp i magen, hugg i äggstockarna som får mig att hoppa till och sen igår har det kommit lite blodstrimmor när jag torkat mig. Orkar inte oroa mig och spekulera i vad det kan vara så vi säger att det är ägglossningsblödning och tänker inte mer på det. Dessa symptom var alltså innan Ovitrellen som såklart gjorde allting mycket värre. Jag blev illamående och jättedålig i magen inatt. Känner mig helt överkörd idag men hoppas ändå att det är Ovitrellen och ägglossningens fel och inte någon äckelbacill som kommit på besök nu innan återförandet.


I övrigt känner jag mig lugn. Har gett mig själv googleförbud och ska göra mitt allra bästa att fylla dagarna med saker att göra så att det inte finns tid att känna efter. Ingen symptomlista denna gång, bara nedräkning på sin höjd. Tror ni jag kommer att hålla det länge? ;)





Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards