EttVanligtLiv

Alla inlägg den 9 mars 2014

Av EVL - 9 mars 2014 17:50

Imorgon är det dags. Känns oerhört overkligt som om jag inte hunnit förbereda mig och det kanske är något bra? Är jäkligt nervös för att få ett ovälkommet samtal på vägen ner men annars känner jag mig rätt lugn. Det känns fortfarande rätt mycket i äggstockarna vilket säkert är bra för då produceras det bra med hormoner.


Precis som sist har A-V gått och blivit dålig. Hostar och hostar och hostar. Vet inte alls vad dagis säger imorgon när vi ska lämna och det är väl typiskt att hon ska vara dålig nu igen när mamma ska ha henne. Planen är att lämna på dagis och sen åka direkt till Falun.


Imorgon ruvar jag förhoppningsvis igen. Tills dess äter jag mycket avokado och tar mina folsyra- och trombyltabletter. Får se om Falun skriver ut något annat till efter återförandet också. Det verkar som om TF och Falun har väldigt dålig kontakt med varandra.


Tomorrow tomorrow...




Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards