EttVanligtLiv

Alla inlägg den 12 mars 2014

Av EVL - 12 mars 2014 08:40

Det är ju faktiskt ganska enkelt att koppla från tankarna när man inte direkt känner något. Har inte ont i bröstvårtorna sen ovitrellen. Magen känns som vanligt om än megauppblåst. Jag hade lite tryckande mensvärk de två första dagarna men nu är det som vanligt förutom några småstick mest åt äggstockarna. Känner mig inte tom men har inga känningar mot något annat heller. Vet att det redan är bestämt där inne...


Än så länge har jag lyckats bra med att skjuta tankarna åt sidan. Accepterat att jag inte kan kontrollera. Försöker fokusera på annat, vad som helst egentligen. När tankarna kommer höjer jag volymen på musiken. Kanske sjunger jag med lite falskt.


Ikväll blir det en tuff prövning då E inte kommer hem förens kl 21.30 och jag ska vara ensam med mina tankar från det att A-V går och lägger sig. Känns som om Spotifylistan kommer att gå varm.





Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards