EttVanligtLiv

Alla inlägg den 20 mars 2014

Av EVL - 20 mars 2014 21:37

Verkar som om vi kanske klarar rd10 utan någon blödning. Vet inte vad det betyder, antagligen ingenting. Känner verkligen mensen pulsera på insidan. Förutom det känner jag mig illamående och yr med ont ont i magen, mest från naveln och uppåt. Trodde jag fått magsjuka där ett tag. Magen ser inte klok ut.

Av EVL - 20 mars 2014 09:57

Idag är det ruvardag 10 och 16 dagar sedan Ovitrellen. Vid FET 1 kom en liten blödning på kvällen vid rd10 och inte mycket talar för att det ska gå bättre nu. Skillnaden denna gång är att brösten känns lite på natten och att de kanske är lite ömma när jag tar på dom utanpå bh:n. Har inte haft hemska mensvärksattacker denna gång vilket jag är tacksam över men annars är känslan i kroppen snarlik.


Jag har fått för mig att man liksom vet när det lyckats och när man bara vill att det ska ha lyckats. Det känns som om jag försöker övertala mig själv varje gång jag försöker vara hoppfull. Innerst inne vet jag att det skulle bli minus om jag testade nu. Känns som om gråten håller på att mobilisera sig under ytan.


På kvällarna kan jag känna mig hoppfull, men jag känner mig inte gravid.


Svag tryckade värk långt ner i magen som ibland går ut mot sidorna. Livmodern är öm. Brösten svider och jag är så trött på min kropp. Orkar inte hålla syskonförsöken hemliga längre.

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards