EttVanligtLiv

Alla inlägg den 24 april 2014

Av EVL - 24 april 2014 10:55

Svalde Proveratablett nr 2 idag och kan grönmarkera ännu en väntansdag. Redan innan första tabletten känner jag att hormonerna börjar göra sitt i kroppen. Brösten gör ont hela tiden och det spänner fortfarande i magen. Märker också mer och mer att jag inte tränar som innan. Kläderna blir tajtare och det är svårt att välja kläder som jag inte irriterar mig på. Står ofta och tittar åt dom smalare byxorna men ratar dom 100% av gångerna. Något positivt är iaf att brösten växt lite och att de blivit mycket mer fasta än innan.



Tiden segar sig verkligen fram nu. Inte blir det bättre av att E jobbar sent hela tiden heller. Vi ses nästan aldrig och när vi väl gör det är vi nästan för trötta för att umgås. Nån halvtimme på morgonen när vi gör iordning A-V och kanske två timmar framför tv:n på kvällen, det är det vi får. Vi är mamma och pappa, inte så mycket flickvän och pojkvän just nu och det irriterar mig. E blir inte så lätt stressad över att vi inte hinner med varandra men jag som kommer från en sprucken familj tänker på det hela tiden. Vi pratar och flörtar mer via sms än in real life just nu och så ska det ju inte vara.


Vi får se om vi kan lämna bort A-V en dag i helgen och hinna med både köket och kanske en kvällsdate.


Eftersom jag inte tränar lika mycket nu som innan *läs INGET* så har jag tagit tag i måleriet igen. Jag har några beställningar på kö och det är hög tid att börja måla på dom. Igår innan E kom hem kl 21.30 hann jag göra färdigt denna (som är mer färggrann i verkligheten än på bilden):


 


Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards