EttVanligtLiv

Alla inlägg den 29 april 2014

Av EVL - 29 april 2014 11:54

Saaaakta går det men proveratablett nr 7 är iallafall svald idag. Ända sedan jag ammade A-V och började träna har jag hittat tillbaka till vikten innan längtansåren. Så himla skönt var det att få göra nya hål i bältet för att kunna ha byxorna.Var det. Ställde mig på vågen igår och jag har gått upp över 4 kilo sen vi började försöka igen. 2,5 av dom kommer från senaste gången då jag åt Prednisolon som är ett kortison. Härligt... inte.


Det hjälper ju inte direkt att mitt och E´s sätt att tackla syskonlängtan oftast går ut på onödigt onyttigt mys på kvällarna. Ingen lust har jag att banta heller och träna karate får jag inte göra i samma utsträckning. Trivs inte alls i några kläder just nu. Trivs inte med kroppen överhuvudtaget faktiskt. Hoppas hitta peppen snart och kanske kommer den tillbaka efter mensen. Då brukar jag känna mig lite smalare iallafall.


Igår la vi A-V i sin stora säng när det var dags att sova. Inga protester alls men hon gick upp några gånger bara för att se vad som hände. Vi turades om att gå tillbaka med henne och efter ca 7 läggningar hade hon somnat med nallen mot kinden. Det blev ännu en natt som jag sov oroligt men för barnets del verkar det vara superbra. Hon vaknade inte för att byta blöja eller när väckarklockan ringde ungefär 8 ggr innan jag masade mig upp. Inte heller vaknade hon av att vi stökade omkring i huset och gjorde oss iordning. Vi väckte henne tillsammans ca 15 minuter innan det var dags att gå till bilen. Det verkar som om hon tror hon är tonåring vår lilla stortjej.


Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Skapa flashcards