EttVanligtLiv

Alla inlägg den 30 april 2014

Av EVL - 30 april 2014 08:43

Igår efter jobbet när E kom hem sa jag "nä, mensen kommer att komma tidigare denna gången också". Jag kände mig så grymt pms:ig och magen var uppblåst och stor så att jag inte kunde ha på mig min vanliga byxor. Tålamodet var lika med noll. Menskänningarna bara pulserade i kroppen och det hugg riktigt ordentligt i äggstockarna.


Vi åkte på Ica för att storhandla och sen "myste" vi med en skräckfilm. Innan vi gick ner till bion märkte jag att känslan varit rätt, mens på Proveratablett nr 7 igen! Fattar inte varför kroppen bara hoppar över de 10 extra dagarna jag alltid behövt vänta förut.


Idag har den kommit igång och TF är meddelade. Jag kan bara hoppas att de kan klämma in på mig något sätt så att vi hinner med skrapningen. Alla är ju lediga imorgon och jag har ingen aning om TF håller kliniken öppen på fredag. På måndag kanske det redan är för sent. Väntar på att Ellen ska ringa upp och säga hur det blir. Håll tummarna är ni snälla!


Det blir till att blanda Menopur ikväll. Första sprutan sätter jag i magen imorgon.

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards