EttVanligtLiv

Alla inlägg den 2 maj 2014

Av EVL - 2 maj 2014 09:39

Ellen från TF ringde, som tur var, upp mig direkt på morgonen. Jag hann inte så mycket som att sätta mig vid datorn. Skönt med en klinik som man alltid kan lita på.


Till en början tyckte de att det var bra tajming med mens nu eftersom skrapning egentligen görs månaden före ett försök, men när jag förklarade att vi ska göra ett FET denna cykeln så blev det mycket mer bråttom. Skrapningen ska göras senast typ cd 5-6 och nu är det ju helg snart. Ellen lovade att ringa upp så fort hon pratat med TF och trollat med knäna.


Väntade nervöst i några timmar tills samtalet äntligen kom. Hon hade lyckats möblera om måndagen så att jag fått en tid kl 10.20 Vilken himla tur! Tyvärr krockade det med en stor kurs på jobbet men med några samtal och mejl så gick det att ändra datum även på det.


Igår satte jag första menopursprutan i magen, 75 ie. Skrapning på Måndag (note to self: två alvedon några timmar innan!). Kan tänka mig att det blir ett nytt vul runt fredag nästa vecka och sen är det nog dags för Ovitrellen.


Snälla gode Gud, låt Maj bli vår och våra vänners månad <3!

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards