EttVanligtLiv

Alla inlägg den 7 maj 2014

Av EVL - 7 maj 2014 13:02

Idag ska spruta nr 8 tas och jag börjar bli nervös för att det inte ska hända något där inne i magen. Ingen äggblåsa var på gång i måndags och det känns inte direkt som om det växer heller. Iaf inte mot sidorna och äggstockarna. Det känns däremot mycket i livmodern där det spänner och krampar då och då. Det känns som ständig kissnödighet eller lätt lätt mensvärk, som om den arbetar. Jag blöder fortfarande vilket också gör mig lite bekymrad. Blir väldigt väldigt intressant att lägga sig i stolen på Fredag. Kommer att hålla andan hela morgonen!


Idag håller jag andan för någon annan oerhört viktig person som förhoppningsvis genomgår sin sista återföring idag. Alla tankar och all kärlek riktas dit idag, mer än i vanliga fall såklart för jag skickar alltid kärlek åt det hållet. Tänker på dig idag <3!


Jag är iofs alltid lite förvirrad men imorse fick jag skämmas när jag tre minuter över 8 lämnade in A-V på dagis och började prata med hennes lärare om vilken tid vi skulle komma för utvecklingssamtalet på förmiddagen. Fick veta att det minsann är imorgon. Och E har tagit ledigt helt fel dag. Pinsamt och typiskt mig.


Lunchen idag har jag spenderat ihop med min fina vän min längtan. Så himla mysigt att ses igen efter en sån lång tid. Tack för idag!



Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards