EttVanligtLiv

Alla inlägg den 15 maj 2014

Av EVL - 15 maj 2014 12:17

Sitter på jobbet och hostar. Är inte alls med på banan idag men halsen känns iaf bättre vilket är skönt. Ingen feber idag och det tackar jag för eftersom jag vet att det skulle vara en big no no vid insättning av embryon. Tidigt imorse fick jag ett samtal från min mamma som berättade att hon varit på en bjudföreläsning för administratörer igår. Tur som hon alltid har hade hon vunnit en övernattning för två personer, fredag till lördag på valfritt Scandichotell i Sverige! Den gav hon till oss så nu provar vi hotell nr 3 i Falun och lägger pengarna på att gå ut och äta något gott på kvällen istället. Scandic Lugnet ligger ca 10 minuter gångavstånd från Centrum men vi kommer nog att ta bilen ner till kliniken när det är dags. Vet att man inte vill röra sig så mycket efter en insättning. Skulle jag kunna hålla mig från att andas och kissa i några dagar efter ett FET skulle jag göra det. Blir nog skönt att ligga med dropp efteråt om vi kommer så långt.


Tänker hela tiden på embryot som inte klarade sig. Kommer vi att behöva vara med om det igen? Mår illa vid tanken. Det får inte bli så!


Det känns märkligt att det snart är dags. Är jag beredd? Kommer vi klara om telefonen ringer på Lördagen? Kommer vi att få ruva igen? Sista chansen för en eventuell "tvilling" till A-V nu.

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards