EttVanligtLiv

Alla inlägg den 25 maj 2014

Av EVL - 25 maj 2014 12:38

Nä jag kan inte hålla på att gräva ner mig såhär, måste skriva ett lite positivt inlägg också. So here it goes:

Positiva saker, kärlek!


 

Kärlek till sin mormor!


Finaste i rosett från finaste Lina <3 kärlek på avstånd.


   

Att få gå hand i hand.


 

Att hon plockar blommor och charmar alla. Att få matcha mamma. Att få se henne så glad <3!


 

Att få långfika ute i solen med släkt och vänner.



Att se dom ihop.



 

Att det inte är kört än!

Av EVL - 25 maj 2014 11:53

Brösten är lite ömma när jag tar på dom utanpå bh:n. Det ilar i livmodern som en tryckande mensvärk. Ibland drar det till ordentligt i sidorna vid äggstockarna. Jag svettas och har panikkänslor över att det känns kört. Det tar emot att kissa som om allting är uppsvällt runt urinblåsan. Vill bara ligga ner idag. Som tur är har jag och A-V en mysdag framför tv:n. Jag är så tacksam att jag har henne!

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards