EttVanligtLiv

Alla inlägg den 2 juni 2014

Av EVL - 2 juni 2014 13:21

Suck, jag skrev ett långt inlägg imorse men så hängde sig datorn. Det får bli ett sammadrag av det jag ville säga.


Jag vaknade 7.25 med ett ryck och hade försovit mig. Lyckades ändå på något sätt hinna duscha, sminka mig, sy igen ett hål i mina byxor, välja kläder och fylla på spolarvätska i bilen innan jag kom till jobbet 8.10 Så kom jag på att jag ska på fest med gruppen ikväll och att ombytet var hemma. Det fick bli en snabblunch hos E och en snorig och febrig A-V. Skulle helst av allt bara vilja åka tillbaka hem och lägga mig i soffan men det går inte. Eftersom jag sagt att jag inte ska dricka blev jag chaufför åt allihopa. Måste vänta till någon gång inatt då de tycker att det är dags att åka hemmåt.


Vi ska bada bastu... undrar hur det går ihop med min känsliga panna? Jag som får ont bara av att duscha varmt :)


Just nu håller jag på att nojja sönder mig för att brösten slutar ömma hela tiden. Stundvis kommer det tillbaka men det gör inte alls så ont som när jag väntade A-V. Det gör mig så himla nervös! Att jag är trött och yr och har huvudvärk hela tiden hjälper inte. Fastän jag inte ens kunde gunga med A-V igår utan att hela världen började snurra känns det ändå nojjigt idag. Jag har liksom hakat upp mig på det här med brösten.


TF hör inte av sig heller så vi har ingen tid att räkna ner mot.


Fastän jag går och klämmer irriterat på brösten hela tiden är jag såklart överlycklig och tacksam för att vi får vara med om det här. Önskar bara att fina vänner fick vara med om samma sak just nu.

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards