EttVanligtLiv

Alla inlägg den 20 juni 2014

Av EVL - 20 juni 2014 22:31

Idag har vi trotsat vädergudarna och firat midsommar i ett partytält. 11 grader och blåsigt som tusan men A-V var på toppenhumör och med några varma filtar och god mat så gick galant. Nu är vi hemma i värmen igen och försöker få henne att sova.

Igår började det värka lite i ryggslutet vid svanskotan och natten mot idag var jag stel i nästan hela ryggen. Idag har det gjort ont när jag rör mig och svanskotan känns som ett stort blåmärke när jag tar där. Självklart blir jag nojjig över det. Ryggvärk är inget man vill ha tidigt i graviditeten. Jag ringde 1177 och fick till svar att det antagligen är fogarna som gör ont men jag har ändå haft en orolig känsla idag. E har fått ta alla tunga lyft och jag har helst bara velat sitta stilla.

Självklart toppade jag kvällen med att råka sätta in Crinoneapplikatorn lite väl hårt och kände att jag kom åt något. När jag drog ut den var det lite blod på sidan där den är limmad (lite vass just där). Hjärtat stannade en sekund och jag låg där på golvet en stund och förbannade mig själv. Jävla onödigt just idag då jag redan var lite orolig.

Jag och E gick en ensamprommenad och lugnade ner mig. Det måste ju bero på att jag råkade rispa mig... Det kom aldrig något mer blod och Crinonen är vit. Känns lite lugnare nu men jag önskar så att jag kunde få slappna av nån gång.

Av EVL - 20 juni 2014 11:33

Någon fler med värk i svanken/ryggen? Har så ont när jag rör mig och svanskotan känns som ett blåmärke :(

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards