EttVanligtLiv

Alla inlägg den 28 juni 2014

Av EVL - 28 juni 2014 11:25

Hittar väldigt lite tid till att blogga nu på semestern. Vi försöker för fulla muggar aktivera en liten soon to be 2-åring som såklart måste få ett bra sommarlov kylan till trots. Hitills har vi badat på äventyrsbadet, lekt i olika lekparker, ätit sjukt mycket glass, sovit länge på morgonen och sett på mycket tecknat tillsammans. Inte ens nu får jag skriva ifred. Någon uttråkad liten står och sticker in sitt finger i min navel och säger "åååka". Vi ska till Norra berget och titta på djuren och äta våfflor tillsammans med min syster och hennes yngsta son.


För någon dag sedan fick vi den underbara nyheten att en nära vän ska få barn, nästan samtidigt som vi är beräknade! Så skönt att slippa känna mig ensam längre. Nu kan vi följas åt ännu en gång!


På gravidfronten känns det som innan. Jag mår småilla precis hela tiden förutom när jag äter. Är väldigt yr också och fruktansvärt trött fortfarande. Har huvudvärk dag ut och dag in men tvingar i mig några munnar kaffe och då blir det lite bättre. Brösten gör ont när jag tar på dom och jag blir liksom illamående av känslan. Magen är uppblåst och det börjar bli trångt att knäppa byxorna.


Det är nu bara 2 dagar kvar till vul:et hos TF och vi börjar bli rejält nervösa. Vecka 10 imorgon!

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards