EttVanligtLiv

Alla inlägg den 29 juni 2014

Av EVL - 29 juni 2014 20:47

Imorgon kl 9.20 har vi tid för vul hos TF. Jag börjar bli så himla nervös! Kan inte tänka på så mycket annat och detsamma gäller nog för E. Idag var A-V hos min mamma hela dagen så att vi kunde jobba på köket som fortfarande inte är färdigt. Tror vi förstörde lika mycket som vi byggde. Två virrpannor som hellre hade lagt sig i soffan eller i sängen hela dagen.

Imorse gick vi in i vecka 10 och vi firar därmed tvåsiffrigt :) vi tog också en magbild... När man jämför med A-V-graviditeten är den mycket större men då åt jag inte kortison heller. På tal om prednisolon... Imorgon tar jag den sista halva tabletten. Riktigt skrämmande. Klarar kroppen detta nu på Crinone?

 

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards