EttVanligtLiv

Alla inlägg den 2 augusti 2014

Av EVL - 2 augusti 2014 17:42

Tack för alla fina kommentarerna om mitt förra inlägg. Jag ska svara på dem snart. Igår innan jag gick hem skickade jag ett email till vår fackansvarige där jag ifrågasatte vissa saker. Till svar fick jag att den ena kvinnan bara haft ett vikariat och den andra ansåg företaget ha specialkompetens och att det skulle ta minst 6 månader att lära upp någon ny.... Vet inte riktigt vad de tror att jag håller på med på mitt jobb. Kanske tror de att det jag gör är dagisgöra.


På måndag skickar jag ett mejl till vår semestrande VD där jag vädrar mina åsikter. Han ska få veta vad det är för kompetens de gör sig av med. Jag har mycket kunskap som jag vet behövs i gruppen. Även om det inte leder till något kommer det att kännas bättre att jag fått säga hur jag känner.


Idag var vi på dop för A-Vs nyaste lilla kusin Kid. Det var verkligen jättemysigt. Passade på att ta en magbild när vi kom hem. Det är ett återkommande bråk mellan mig och E, hans ointresse för att försöka ta ett bra kort. Kanske har det att göra med att jag faktiskt är oerhört ofotogenisk. Efter 15 försök fick jag ta detta.


Jag har börjat få en liten kula nu. Hela dagen idag har jag kännt att det arbetar och värker och känns tungt i livmodern så det händer nog mycket där inne nu. Bara för att jag skrev att jag kände fladder och bubblor tidigt så försvann det. Hoppas att jag får börja känna något igen snart så att jag slipper oroa ihjäl mig.


     


Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Skapa flashcards