EttVanligtLiv

Alla inlägg den 20 augusti 2014

Av EVL - 20 augusti 2014 14:31

Haha! Vet ni vad jag kommit på?! Gud så jädra dumt. Igår på ultraljudet... varför tog jag ens av mig kläderna? Det hade jag ju inte behövt för ett vanligt ul. Inte konstigt att TF blev förvirrad och använde vul-staven!


Det måste sitta som reflex att jag ska ta av mig på underkroppen varje gång jag är på hans undersökningsrum. Ingen utav oss tänkte på det efteråt heller, förens nu. Åh vad pinsamt. Och jag hade inte behövt raka benen heller ;)


Haha, typiskt mig!

Av EVL - 20 augusti 2014 14:00

Igår efter jobbet väntade vi in postens leveransbil som kom med ett viktigt paket. Vagnen! Shit vad märkligt det var att plocka ihop den. Den lilla liggdelen med suflett :,)


A-V blev väldigt intresserad och ville sitta på sin plats hela kvällen. Jag och E turades om att köra omkring henne och hon provade om denna vagnen också hade en tuta. Det hade den (hennes mun) och den lät förvånansvärt lik den som sitter på de andra vagnarna ;).


Hon pratade mycket om att bäbisen skulle sova i liggdelen och blev överlycklig när jag föreslog att hon skulle hämta dockan så att hon fick provligga den. A-V la försiktigt ner dockan på plats och satte sig på sin sittdel bredvid. Hon provade att dra sufletten upp och ner ca 50 ggr och tittade då och då till dockan. Jag fick locka med kvällsfika och Mussefilm för att få henne därifrån.


   


Vad knäppt det känns att den står i vårt hus nu. Det är ju så lång tid kvar. Tror vi tar ner den i källaren så länge så att vi inte längtar ihjäl oss.

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Skapa flashcards