EttVanligtLiv

Alla inlägg den 2 februari 2015

Av EVL - 2 februari 2015 14:57

Idag är vi hemma allihopa och det är så skönt. Imorse fick E och svärfar igång snöslungan så att vi slipper oroa oss så mycket över drivorna med snö som snabbt blivit meterhöga bakom bilarna.


Det har ändrats lite, känslan i kroppen. Sammandragningarna gör lite ont faktiskt (men bara lite) och kring 12 idag började det trycka kring svanken. Inte mycket där heller men nog för att det ska kännas och irritera hela tiden. Bäbisen är väldigt lugn på dagarna och kommer igång kring 23-01 på natten.  Då är det rejvparty där inne. Nu såhär på dagen är det bara småbuffar och tryck som känns där innifrån. Jag är oerhört trött och skulle kunna sova hela hela dagen. Gör egna isglassar på apelsinsaft och önskar att jag kunde äta ca 1000 om dagen.



Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Skapa flashcards