EttVanligtLiv

Alla inlägg den 20 mars 2015

Av EVL - 20 mars 2015 13:14

Imorse när jag slog upp mina blå såg jag lille Elvis som gosade bredvid mig. Jag har gett upp mina försök att lägga honom i sitt nest mellan matningarna utan låter honom sova intill mig. Han hade på något sätt lyckats vända sig med sin rygg mot min mage och låg och snosade på sina egna händer. Sekunden efter kände jag en konstig lukt och så trycktes en tv-dosa mot mitt ansikte. Jag tittade upp och såg A-V sitta på Es plats. I handen hade hon tv-dosan och några rektangulära gula saker som hon la ut på täcket... Det tog några sekunder innan jag insåg att det var ost! "Mammaaaa ja lill se fåst!"

Jag såg framför mig hur kylen stod på vid gavel med saker rinnande ut ur den. Unge vad har du gjort?! Svaret blev "men mamma jag har inge brööd!". Nähä men dåså :D

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards