EttVanligtLiv

Alla inlägg den 4 oktober 2015

Av EVL - 4 oktober 2015 22:11

Igår fyllde Elvis 8 månader. Det firade vi genom att ta med honom på sin allra första svenhippa. Han charmades och var så snäll tills sent in på natten. Men ni skulle sett blickarna vi fick när vi kom in med en liten bäbis på restaurangen kl 20 på kvällen. En tjej såg helt livrädd ut :D Med en termos mef varmt vatten och en vällingflaska var han jätteglad hela brsöket och somnade tillslut i den blivande brudgummens famn.

Enda sedan i förrgår har jag haft så jädra ont i magen. Ett tag trodde jag att jag skulle få mens och var till och med tvungen att ta två alvedon för att kunna sova. Igår förstod jag att det måste vara en ägglossning! Det känns precis som när det är dags för äggplock, förutom att magen inte är syperuppsvullen. Det var ju schysst av kroppen att ge mig typ den första egna spontana ägglossningn EFTER två barn...

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards