EttVanligtLiv

Alla inlägg under mars 2018

Av EVL - 23 mars 2018 10:31

Vi börjar se tecken på att denna överjävliga vinter är på väg bort. Äntligen. Jag höll på att gå under av mörkret och all snö. Här i västernorrland har vi haft snörekord i flera månader och med vallar på långt över två meter får det fasen räcka nu. Jag längtar efter vårkänslor och att få vara lite gladare. Längtar efter att få tillbaka orken. Just nu bara jobbar jag, tränar och städar/lagar mat/bråkar med barn.


Känner mig ofantligt ensam. Onödigt nere. Tur jag har träningen och barnen som gör mig glad. Det är väl såhär att vara vuxen. Man har inte tid för varandra...men kan inte låta bli att bli ledsen över det jag inte har.



Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Skapa flashcards