EttVanligtLiv

Alla inlägg den 28 augusti 2013

Av EVL - 28 augusti 2013 11:47

6.27 igår morse slog jag upp ögonen igår bara för att sekunden senare se klockan slå om till 6.28 Symboliskt.

Nu är jag ett år närmare 30 men det känns ganska ok ändå. Har precis som mamma och pappa och alla andra över 23 börjat tänka att jag inte fyller år längre. Lite tråkigt att det inte är lika spännande och längtansfullt att fylla år nu längre som det var när man var liten.


Motorcykeln fick jag i födelsedagspresent för några veckor sedan men jag fick frukost på sängen och ett fint kort som A-V fått välja själv på affären. Hon hade på en gång sträckt sig efter ett lila kort med grodor på. På insidan hade hon nyvaket målat ett litet virrvarr av svarta streck medans E hade förberett fikat. Vi myste alla tre i sängen och hon fick smaka jordgubbsyoghurt av mig och tänkte nog att detta var en märklig morgon.


Innan jag gick till jobbet hade E på något mirakulöst sätt fått henne att somna om igen.


I helgen väntar kalas x2 och med det en massa bakning innan. Imorgon är det dags för A-V att besöka sjukhuset igen för fler tester efter urinvägsinfektionen hon hade för flera månader sedan. Denna gång ska de spruta in någon slags vätska i blodet och sedan röntga. Förhoppningsvis blir detta det sista vi och framförallt hon behöver gå igenom efter den dumma infektionen.



Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards