EttVanligtLiv

Alla inlägg den 20 september 2010

Av EVL - 20 september 2010 12:28

Natten till Söndag och natten till idag har vi kört på med sprutan. Det är ju absolut inte romantiskt på något sätt och vis, men vad gör man inte. Tycker ändå att det känns som om man kommer längre in med allt, och det kan ju inte skada.

Väntar nu på att temperaturen ska stiga som ett bevis på att ägget verkligen släppt som det ska. Den har fortfarande inte gått upp...


Denna gången har jag ont i bröstvårtorna och ont i magen på/efter ägglossningen. Det har jag bara haft några gånger förut och jag börjar fundera på om det är ett dåligt tecken. Kanske jag får så de gånger ägget inte släpper (om det inte släpper vissa gånger) ?! Jag kommer nog att vara nojjig ända tills jag får en temperatur på 37.1 -37.3 som jag hade förra cykeln.


Urinvägsinfektionen och svampen är på väg bort nu, tack och lov! Snart kan jag känna mig som vanligt igen.



Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards