EttVanligtLiv

Alla inlägg den 2 september 2011

Av EVL - 2 september 2011 23:18

Idag har jag bara suttit av tid på jobbet. Någon hade grävt av en kabel och kontoret gick tillbaka till 90-talet med sega datorer och papper och pennor. För att få tiden att gå drack jag kopp på kopp med te. Otroligt osmart eftersom jag var tvungen att springa på toaletten 1000 ggr på 8 timmar. Sen är jag ju hypokondrisk också så jag blev tillslut rädd att jag hade fått en urinvägsinfektion eller ännu värre endo på urinblåsan.


Ja, jag hade alldeles för mycket tid att sitta och fundera. Som tur är fungerade inte Google heller så jag kunde iaf inte googla alla knäppa funderingar jag fick under dagen.


På lunchen hämtade jag ut de mediciner apoteket hade i lager. Spray,folsyra och Ovitrelle. Resten kommer nästa vecka. Väl hemma låg brevet från TF i brevlådan så nu har jag koll på läget vad gäller starter av spray, sprutor och tider för att lämna blodprov.


Kvällen spenderades tillsammans med E´s ogravida syster. Vi åkte iväg och tränade karate. Hade nästan glömt bort hur skönt det är att svettas ordentligt. I bilen på väg till lokalen påpekade systern att det äntligen är September. Blev varm i hjärtat av att hon kommer ihåg vad denna månaden innebär för oss. Är också väldigt glad för att hon ställer frågor, gärna lyssnar och numera "gillar" föreningen barnlängtan på facebook.


Äntligen är denna veckan snart slut. Såhär ser planeringen ut:


15/09 Spraystart, ett sprut i vardera näsborre morgon och kväll

05/10 Sprutstart Menopur 125 ie, kvällen. Sprayen tas numera ett sprut i en näsborre morgon och kväll. Halverad dos alltså.

10/10 Lämna blodprov och skicka till Falun med expressbud

12/10 Lämna blodprov och skicka till Falun med expressbud

V42 Äggplock!


 


Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards