EttVanligtLiv

Alla inlägg den 4 september 2012

Av EVL - 4 september 2012 15:01

E ligger hemma med förkylning för andra gången på tre veckor så hela familjen ligger nerbäddade i soffan och slötittar på tv. Det ger tid över till att fylla i boken jag köpt till A-V.



 

Tanken är att jag ska skriva om hennes liv här med oss och hennes framsteg. Man glömmer så himla snabbt hur vardagen är i takt med att hon växer. Här kan jag skriva allt det vi upplever tillsammans dagarna och på det sättet kan både hon och jag läsa om det i framtiden.


   



I helgen firade vi min fina mormor som fyller 84 år imorgon. Som vanligt visade A-V upp sig från sin bästa sida och lät sig snällt skickas runt bland beundrande släktingar. Jag får ofta kommentarer om hur glad och lugn hon är, men som med alla andra har även hon en annan sida när hon är hemma :) När det bara är vi två kräver hon ständig närhet och att det händer saker hela tiden. Då är hon en väldigt vaken liten tjej. Såhär såg hon ut nästan hela kalaset:




Medans hon hemma för det mesta ser ut såhär :)

   





Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards