EttVanligtLiv

Alla inlägg den 20 januari 2012

Av EVL - 20 januari 2012 10:50

Avslutade en stressig dag på jobbet med middag tillsammans med mamma och min lille systerson. Senare åkte jag och E på konsert med Peter Carlsson och blå grodorna. Vi sänkte medelåldern med minst 40 år men det var en jättebra show och superunderhållning. Nu sitter jag på jobbet och försöker hålla ut till helgen. Härliga lediga slöa helg tillsammans med E.


Funderade lite på ultraljudet vi gjorde hos TF. Pyret låg väldigt stilla hela tiden. Kanske kanske kunde vi se ett litet ben som rörde sig, men det kunde lika gärna vara för att TF rörde runt med ultraljudsstaven hela tiden. Hjärtat slog på fint och allt såg bra ut sa han, men borde inte bäbisen ha rört på sig mer? Tycker att alla skriver om små bäbisar som ligger och sprattlar hela tiden... Nån som upplevt ett ultraljud kring vecka 15 där bäbisen låg alldeles still?

Blir så stum och dum när jag väl ligger där i stolen. Alla frågor bubblar upp först senare. Det enda vi tänkte på just då var att det lill hjärtat slog så fint. Kanske pyret sov precis när vi tittade?


 

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards