EttVanligtLiv

Alla inlägg den 3 mars 2013

Av EVL - 3 mars 2013 16:37

Vi var på trettioårsfest igår och idag höll vi kalas för E som fyllt 29. A-V är inne i en period då hon verkar vara jättenöjd mest hela tiden, trots att hennes lilla framtand snart tittar ut. Det gick jättebra att lämna bort henne igår på kvällen och under dagens fika gick hon utan problem från famn till famn. När det är dags att lägga henne somnar hon utan mankemang efter några pussar på kinden. Eftersom vi vet att det snart kommer att ändras så njuter vi så mycket vi kan.

Jag ammar typ ingenting nu, bara då och då om A-V kräver det på natten. Det känns faktiskt lite tråkigt att den eran redan är över. Tråkigt också att bli av med ett par snygga bröst då jag inte hade mycket av den varan innan graviditeten. Nu känner jag mig mest bara platt och tråkig. Jag kommer säkert ihåg fel men det känns t.om som om jag har mindre bröst nu än någonsin.

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards