EttVanligtLiv

Alla inlägg den 21 mars 2014

Av EVL - 21 mars 2014 16:52

Tack för alla tummar. Själv har jag svårt att tro att det ska gå vägen :( runt 15 rullade mensvärken in oxh efter två alvedon och ett långt varmt bad känns det fortfarande som om någon håller livmodern i en knyten näve. Ont i huvudet, yr och trött. Testar nog ikväll för att få ett slut på tortyren. Fy.



EDIT
Nä f*n jag vågar inte!

Av EVL - 21 mars 2014 09:10

Ruvardag 11 idag. Trodde verkligen inte att jag skulle komma så här långt. Hela arbetsdagen igår hade jag mensvärk och uppsvälld mage. Kunde inte koncentrera mig på jobbet och sprang på toaletten ca 10000000 ggr. När jag kom hem la jag mig i badet för att försöka koppla av. Ca en minut låg jag där innan A-V upptäckte mig och började ta av sig kläderna :) Det blev bad för två och kanske inte lika avslappnande men mycket mycket mysigare.


(förutom när hon ställde sig framför mig och såg sådär hemlig ut och jag insåg att hon kissade i vattnet så att vi fick evakuera och sanera och fylla på igen)


När jag gick upp ur badet var jag helt slut. Antagligen från dagens psykiska ansträngning. Jag la mig i sängen ett tag och mikrosov innan vi började med maten. Var tokhungrig och åt som en hel karl. Efter det satte jag igång att baka och blev samtidigt yr och illamående. Låg resten av kvällen i soffan och mådde pyton. Funderade på om jag fått magsjuka för maten stod mig verkligen upp i halsen. Som tur var mådde jag bättre efter att jag ätit onyttig efterätt och vid 22 gav vi upp och gick och la oss.

[[** Höll på att kola vippen när det var dags att sätta in Lutinusen! Det jag märkt som skiljer sig från sist är att livmodertappen nu är bakåtlutad och vid FET 1 var den frammåtlutad. Undrar om jag råkade komma åt den med applikatorn vid första försöket och om det var därför som jag fick en liten blödning?!  För visst skjuter Lutinusen upp mensen? ** ]]


--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag mår jag som om jag vore bakis. Yr och skakig i kroppen och ont i ovansidan magen. Mår lite småtjuvens. Det drar lite nere i magen vid höftbenen ibland. Brösten är kanske lite lite känsliga när man tar på dom utanpå bh:n men inte alls mycket.


Förbannar att jag tog på mig vita trosor imorse!


Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards