EttVanligtLiv

Alla inlägg den 12 mars 2021

Av EVL - 12 mars 2021 12:35

Tränade igår så idag gör ryggen ofantligt ont. Är inne i nån sorts ond cykel med värk i kroppen vilket inte gör under för humöret just nu. Allt gör ont. Att sitta, stå och ligga ner.


Känner inget i magen. Brösten känns mindre. Fortfarande förkylningskänning på dagen. Annars inget speciellt. Känns inte lovande.

Av EVL - 12 mars 2021 12:33

Känner mig förkyld på dagen men inte på kvällen. Nyser lite och det sticker lite bakom näsan.


Har dragits med en tryckande värk i livmodern när jag ligger eller sitter.


Brösten är lite som blåmärken när jag tar på dom utanpå bhn, men det varierar under dagen.


I övrigt inget speciellt förutom kanske lite extra trött och rinnande lutinus såklart.


En vecka kvar och så svårt att hålla uppe nån sorts positiv energi.

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2021 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards