EttVanligtLiv

Alla inlägg den 16 februari 2013

Av EVL - 16 februari 2013 20:55

A-V är sjuk igen :( denna gången med lätt feber, lite snor som rinner och en jättehosta. När hon sätter igång låter det jättehemskt. Hon tar i så att hon blir röd kring ögonen och hela kroppen skakar. Det låter ungefär som kikhosta enligt mamma. På dagarna kommer hostan bara lite då och då men nätterna är inte roliga. Inatt fick hon sova bredvid mig och jag pallade upp henne på min egen kudde + hennes två egna. Hela tiden vaknade hon av hostan eller snoret eller av att hon kanat ner. Inte mycket sömn för någon av oss alltså. Hoppas verkligen att det går mot det bättre nu.

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards