EttVanligtLiv

Alla inlägg den 4 juni 2014

Av EVL - 4 juni 2014 12:32

Idag är jag och A-V hemma och kurerar oss efter en jobbig natt. Vi är förkylda alla tre och den minsta av oss vägrade sova. Jag hade en mensvärksaktig tryckande känsla i livmodern som inte ville gå över. Kände mig kissnödig hela tiden och sprang på toa flera ggr. Det blev inte mycket sömn alls så nu sitter vi i soffan och hostar och äter piggelin.

Sen igår är de svårt att känna mig gravid. Det känns som om jag bara väntar på att det ska gå åt skogen. Vågar inte vara glad. Det kommer fortfarande ut Crinone som är färgat av blodet vilket får mig att må illa. Inatt hade jag ont i bröstvårtorna men idag känns kroppen som vanligt förutom den där tryckande värken i magen och att brösten är lite ömma. Vet inte hur jag ska kunna slappna av på min och Es resa till Stockholm i helgen.

Imorgon åker jag själv till Falun för att få dropp. Undrar om de kommer att göra någon undersökning? Skulle iallafall vilja att de kontrollerar att det verklugen är som tant L säger, att det inte finns någon blödning vid tappen.

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards